Szybsza analiza mediów od Neticle

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Narzędzie Neticle Media Intelligence pojawiło się w swojej trzeciej odsłonie. Zaprojektowane do analizy mediów, z myślą o dużych przedsiębiorstwach, jest wciąż doskonalone. Jakie możliwości oferuje?

Nowe funkcje Neticle

Zmieniła się szata graficzna, ale nie to jest najważniejsze. Przede wszystkim należy wymienić nowe funkcje oferowane przez aplikację:

  • umożliwia szybsze podejmowania decyzji: insighty wyświetlane za pomocą jednego kliknięcia, automatyczne powiadomienia o trendach i zmianach na dowolnym rynku,
  • elastyczność w środowisku międzynarodowym: analiza treści możliwa w 19 językach oraz możliwość nadzorowania międzynarodowej działalności w czasie rzeczywistym,
  • szybszy przepływ danych: pomocne będzie narzędzie Neticle Data API umożliwiające zintegrowanie w systemach wewnętrznych danych pochodzących z różnych źródeł.

Duże znaczenie dla tworzenia nowych funkcji miały informacje zwrotne pozostawione przez samych użytkowników. Chodziło jednak o to, aby system po zmianach wciąż utrzymywał wysoką sprawność – stąd uwzględniono tylko część spośród ich uwag.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Jak efektywnie wykorzystać rośliny tarasowe w kreowaniu atrakcyjnej reklamy
Jak efektywnie wykorzystać rośliny tarasowe w kreowaniu atrakcyjnej reklamy
Odkryj, jak rośliny tarasowe mogą stać się tajnym składnikiem efektywnej reklamy. Dowiedz się więcej o zastosowaniu zieleni w marketingu.
Poradnik bezpiecznego transportu substancji niebezpiecznych. Wszystko, co musisz wiedzieć o naklejkach ADR
Poradnik bezpiecznego transportu substancji niebezpiecznych. Wszystko, co musisz wiedzieć o naklejkach ADR
Zrozum aplikację i znaczenie naklejek ADR w bezpiecznym przewożeniu substancji niebezpiecznych. Poznaj zasady ich stosowania oraz uniknij konsekwencji niewłaściwej klasyfikacji i oznakowania.
Reklama w miejscach publicznych – jakie są możliwości i jak wykorzystać przestrzeń miejską do promocji?
Reklama w miejscach publicznych – jakie są możliwości i jak wykorzystać przestrzeń miejską do promocji?
Reklama w miejscach publicznych to skuteczny sposób promocji produktów i usług. Dzięki niej, można dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców, którzy codziennie poruszają się po mieście. Warto zatem zastanowić się, jakie są możliwości wykorzystania przestrzeni miejskiej do promocji, a także jakie elementy wpływają na skuteczność reklamy w takich miejscach.