Szybsza analiza mediów od Neticle

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Narzędzie Neticle Media Intelligence pojawiło się w swojej trzeciej odsłonie. Zaprojektowane do analizy mediów, z myślą o dużych przedsiębiorstwach, jest wciąż doskonalone. Jakie możliwości oferuje?

Nowe funkcje Neticle

Zmieniła się szata graficzna, ale nie to jest najważniejsze. Przede wszystkim należy wymienić nowe funkcje oferowane przez aplikację:

  • umożliwia szybsze podejmowania decyzji: insighty wyświetlane za pomocą jednego kliknięcia, automatyczne powiadomienia o trendach i zmianach na dowolnym rynku,
  • elastyczność w środowisku międzynarodowym: analiza treści możliwa w 19 językach oraz możliwość nadzorowania międzynarodowej działalności w czasie rzeczywistym,
  • szybszy przepływ danych: pomocne będzie narzędzie Neticle Data API umożliwiające zintegrowanie w systemach wewnętrznych danych pochodzących z różnych źródeł.

Duże znaczenie dla tworzenia nowych funkcji miały informacje zwrotne pozostawione przez samych użytkowników. Chodziło jednak o to, aby system po zmianach wciąż utrzymywał wysoką sprawność – stąd uwzględniono tylko część spośród ich uwag.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Jakie strategie kreatywne przyciągają uwagę odbiorców?
Jakie strategie kreatywne przyciągają uwagę odbiorców?
Poznaj skuteczne i oryginalne strategie, które przyciągają uwagę odbiorców. Odkryj, jak zastosować je w swoim content marketingu i jak wpływają na zaangażowanie odbiorców.
Nadruki na bluzach – sposób na promocję marki
Nadruki na bluzach – sposób na promocję marki
W tym artykule omówimy, dlaczego nadruki na bluzach są tak skutecznym narzędziem promocji, jakie korzyści przynosi ich stosowanie oraz jakie są trendy wśród bluz z nadrukiem.
Jak efektywnie wykorzystać ulotki w promocji kosmetyków naturalnych
Jak efektywnie wykorzystać ulotki w promocji kosmetyków naturalnych
Odkryj skuteczne techniki reklamowania produktów naturalnej pielęgnacji poprzez użycie ulotek. Dowiedz się, jak przyciągnąć uwagę klientów i poprawić sprzedaż Twoich ekologicznych kosmetyków.