Szybsza analiza mediów od Neticle

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Narzędzie Neticle Media Intelligence pojawiło się w swojej trzeciej odsłonie. Zaprojektowane do analizy mediów, z myślą o dużych przedsiębiorstwach, jest wciąż doskonalone. Jakie możliwości oferuje?

Nowe funkcje Neticle

Zmieniła się szata graficzna, ale nie to jest najważniejsze. Przede wszystkim należy wymienić nowe funkcje oferowane przez aplikację:

  • umożliwia szybsze podejmowania decyzji: insighty wyświetlane za pomocą jednego kliknięcia, automatyczne powiadomienia o trendach i zmianach na dowolnym rynku,
  • elastyczność w środowisku międzynarodowym: analiza treści możliwa w 19 językach oraz możliwość nadzorowania międzynarodowej działalności w czasie rzeczywistym,
  • szybszy przepływ danych: pomocne będzie narzędzie Neticle Data API umożliwiające zintegrowanie w systemach wewnętrznych danych pochodzących z różnych źródeł.

Duże znaczenie dla tworzenia nowych funkcji miały informacje zwrotne pozostawione przez samych użytkowników. Chodziło jednak o to, aby system po zmianach wciąż utrzymywał wysoką sprawność – stąd uwzględniono tylko część spośród ich uwag.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Jak efektywnie promować akcesoria samochodowe za pomocą druku reklamowego?
Jak efektywnie promować akcesoria samochodowe za pomocą druku reklamowego?
Poznaj skuteczne metody promocji akcesoriów samochodowych za pomocą druku reklamowego i zwiększ swoją sprzedaż. Dowiedz się, jak wykorzystać tę formę marketingu do osiągnięcia sukcesu.
Marketing międzynarodowy
Marketing międzynarodowy
Rozwój biznesu na rynkach międzynarodowych jest strategicznym celem wielu przedsiębiorstw.
Jak wybrać idealne pióro wieczne dla komfortowego pisania?
Jak wybrać idealne pióro wieczne dla komfortowego pisania?
Odkryj nasz przewodnik, który pomoże ci znaleźć idealne pióro wieczne dla najbardziej komfortowego pisania. Dowiedz się na co zwrócić uwagę i jakie modele warto rozważyć.