Pandemia odizolowała nas od rodzin i pozbawiła bliskości. Jednak narodowa kwarantanna pozwoliła również zrozumieć co tak naprawdę jest ważne w życiu i za czym tęsknimy najbardziej. W te święta niewątpliwie każdy z nas ma ochotę się po prostu przytulić i poczuć bliskość drugiej osoby. O tym fakcie przypomina nam reklama popularnej platformy zakupowej Zalando.
„Czy jeszcze kiedyś się przytulimy?”
Takie hasło wraz z wielkoformatowym muralem, na którym widnieje osoba obejmująca niewidzialną postać, pojawiło się na budynkach w Warszawie, Katowicach i Krakowie. Obrazy miały przyciągać uwagę i wzbudzić emocje. Murale nie tylko zdobyły zainteresowanie przechodniów, ale pozwoliły na zastanowienie się co tak naprawdę jest dla nas ważne.
Murale to pierwszy etap kampanii reklamowej Zalando, drugi zakłada domalowanie brakującej osoby. Dzięki czemu obraz doda otuchy wszystkim tym, którzy ze względu na sytuację pandemiczną w kraju nie spotkają się ze swoimi rodzinami w komplecie. Mural daje bowiem nadzieję i staje się odpowiednią na zadane wcześniej pytanie.
Kampania opowiada o różnych rodzajach miłości oraz bliskości. Oprócz wspomnianych murali promocji towarzyszy również fotografia oraz spot reklamowy „100 Years of Hugs” składający się z krótkich filmów opowiadających o bliskości sióstr, braci, rodzin, partnerów, kumpli czy przyjaciółek z różnych stron świata.
Prezentowana kampania pokazywana jest w różnych kraajach Europy, a powstała we współpracy z agencją kreatywną Anomaly Berlin.
A wam jak się podoba?